Dați click aici pentru a folosi site-ul nostru cu mai mult suport pentru accesibilitate, de exemplu cititoare de ecran

Livrare

Livrare la domiciliu

Vești bune, transportul este în prezent gratuit pentru toate comenzile de peste 150 LEI. Comenzile sub 150 LEI vor fi taxate cu 20 LEI pentru livrarea fiecărei comenzi.

Comanda dvs. va fi livrată prin DHL în 3 zile lucrătoare.

Vă rugăm să permiteți zile suplimentare pentru livrare în perioada sărbătorilor în Romania, a sărbătorilor naționale în Marea Britanie, a sfârșitului de săptămână și în timpul perioadelor de oferte.

Vă rugăm să notați că DHL nu poate livra în unele locații îndepărtate, în afara zonei sale de servicii. În acest caz, DHL vă va contacta pentru a vă ridica pachetul de la cel mai apropiat punct de colectare DHL.


Informații suplimentare pentru livrare

Ne pare rău, livrarea către o adresă diferită față de adresa contului nu este posibilă. Aici sunt incluse adresa locului de muncă, o căsuță poștală sau o adresă din altă țară.

Vă rugăm să notați că, în cazul în care plasați comenzi multiple într-o perioadă scurtă de timp, acestea ar putea fi ambalate împreună pentru a ne asigura că primiți produsele cât mai rapid posibil.


Voi plăti taxe vamale?

În funcție de valoarea comenzii dvs. și a țării dvs., este posibil să vi se perceapă taxe vamale sau de import odată ce coletul dvs. sosește în țara dvs. Așa cum se menționează în 'Termenele și Condițiile' noastre, aceste taxe trebuie plătite de către client și nu vor fi acoperite de Next.

Deoarece aceste taxe sunt stabilite de țara dvs. și variază în funcție de comenzi, nu putem anticipa cât ar putea fi tarifele. Pentru informații suplimentare, vă rugăm să contactați biroul vamal local înainte de a plasa comanda.

Sunteţi responsabili că produsele comandate sunt în conformitate cu legile de import ale statului în care se face livrarea.


Salvează informații de livrare

În perioadele de reduceri, vă rugăm permiteți [#0]}-21 zile pentru livrare. Data livrării va fi confirmată în momentul unei comenzi.

*În funcție de stoc, disponibilitatea curierului și zona curierului și a magazinului. Pot exista excepții, vă rugăm consultați termenele și condițiile.


Imediat ce comanda este expediată, veți primi prin email un număr de identificare

Pentru a vă urmări coletul, apăsați pe link-ul din email și veți fi direcționat către pagina web a firmei de curierat. Dacă nu puteți localiza emailul de urmărire, vă rugăm să vă asigurați că ați verificat și folderul junk/spam.


Nu am primit comanda

Verificați urmărirea online a coletului dvs. apăsând pe link-ul primit prin email de la noi. Dacă pachetul indică a fi fost livrat dar dvs. nu ați primit nimic, vă rugăm să ne informați, iar noi vă putem ajuta.

Dacă un articol este întârziat, acesta va fi trimis într-un colet separat după ce la depozitul nostru va fi primit un stoc nou. Vă rugăm să verificați emailul de confirmare a comenzii întrucât articolele întârziate ar trebui să fie marcate cu o dată de livrare presupusă.


Un articol lipsește din coletul meu

Dac[ un articol lipsește din coletul dvs., ar putea fi întârziat. În acest caz, acesta va fi trimis într-un colet separat după ce la depozitul nostru va fi primit un stoc nou. Vă rugăm să verificați emailul de confirmare a comenzii întrucât articolele întârziate ar trebui să fie marcate cu o dată de livrare presupusă.

Uneori un articol poate fi trimis separat, de la un depozit diferit. Dacă din pachetul dvs. lipsește un articol, vă rugăm să consultați nota de livrare sau insertul din pachet, întrucât ar trebui să fiți avizat dacă un articol va fi trimis mai târziu. De asemenea, verificați dacă ați primit un al doilea număr de identificare prin email, întrucât aceasta arată că un al doilea colet a fost trimis.

Dacă primiți un colet avariat, vă rugăm să verificați că toate articolele comandate sunt în interior. Dacă orice articole lipsesc sau sunt deteriorate, vă rugăm să ne contactați cât mai curând posibil pentru a vă putea ajuta.


Am primit un articol greșit

Ne pare doarte rău că ați primit articolul greșit/articolul nu era conform descrierii. Vă rugăm să ne contactați cât mai curând posibil pentru a vă putea ajuta în continuare.


Am primit un articol cu defecte

Ne pare rău că ați primit un articol defect.

Dacă articolul are un defect vizibil la primire, vă rugăm să ne contactați cu detalii despre defecțiune înainte de a face returul, pentru a vă sfătui cum să acționați.


Articolul meu s-a deteriorat

Ne pare foarte rău că articolul dvs. s-a defectat.

Vă rugăm să ne contactați cât mai curând posibil cu detalii privind defecțiunea înainte de a face un retur, pentru a vă sfătui cum să acționați.


Dacă aveți o întrebare, suntem disponibili pentru a vă ajuta instantaneu prin chat live. Vă rugăm apăsați pe link-ul de mai jos pentru a începe.



Dacă doriți să discutați cu cineva din echipa noastră, vă rugăm să ne sunați. Linile noastre sunt deschise 24 ore pe zi, 7 zile pe săptămână.

Telefon:

312295060

Ne puteți găsi și pe social media.

Am o reclamație

Dacă nu sunteți mulțumit de produsele sau serviciile noastre, dorim să ne anuțați.

Întotdeauna vrem să facem lucrurile bine, așa că vă rugăm să ne contactați folosind metodele de mai jos:

Sunați-ne; liniile noastre sunt deschise 24 ore pe zi, 7 zile pe săptămână

Trimiteți-ne un email la International_Complaints@nextdirect.com

Vă rugăm să includeți numele dvs., adresa și numărul de telefon, astfel încât să putem lua legătura cu dvs. cât mai curând posibil.

Plângeri financiare

În eventualitatea improbabilă ca noi să nu putem rezolva reclamația dvs. în mod direct, aveți dreptul de a vă adresa pentru rezolvare către platforma online a Uniunii Europene, Online Dispute Resolution Platform, la adresa de email http://ec.europa.eu/odr. Dacă decideți să utilizați acest serviciu, vă rugăm să folosiți următoarea adresă de email a Next la completarea formularului ODR@next.co.uk.

Informații referitoare la sediul principal

Adresa:

Next Retail LTD

Desford Road

Enderby

Leicester

LE19 4AT

Marea Britanie

Telefon: 312295060

Număr de înregistrare al Companiei: 4521150.

Număr înregistrare TVA: 179 7658 90.

Autorizată și reglementată de Autoritatea Financiară din Marea Britanie pentru activitatea de vânzare către cosnumator.

Directori:

Lord Wolfson din Aspley Guise

Amanda James

Jane Shields

Secretar al companiei: S.L Anderson


Retururi

Cum pot returna un articol?

Nu sunt complet satisfăcut sau ați comandat dimensiunea/culoarea greșită? Puteți să returnați toate articolele nepurtate (în starea inițială) în termen de 28 zile de la primirea comenzii pentru o rambursare completă. Acest lucru nu afectează drepturile dvs. de a returna articole defecte. De asemenea, cosmeticele, articolele de toaletă, anumite bijuterii și obiectele cu sigiliu de siguranță pot fi returnate numai dacă sunt defecte.

Toate retururile trebuie trimise la următoarea adresă:


NEXT PO BOX 1124

BRADFORD

BD4 6AU

ENGLAND


Procesul nostru de retururi este simplu, folosiți nota de retururi aflată în coletul dvs. și urmați pașii de mai jos:

  • Selectați codul cu motivul pentru articolul (articolele) pe care îl returnați.
  • Desprindeți nota de retururi completată și plasați-o în interiorul coletului cu articolele pe care le returnați (este foarte important întrucât nu putem accepta un retur fără aceasta).
  • Desprindeți eticheta cu adresa de retur și aplicați-o pe exteriorul pachetului, asigurați-vă că eticheta originală nu mai este vizibilă.
  • Returnați coletul folosind metoda dvs. preferată. Vă rugăm să aveți în vedere că nu oferim retururi gratuite. Taxele poștale sunt plătite de către expeditor și nu vor fi rambursate de către Next. Nu puteți returna un articol achiziționat online către un magazin Next.
  • Păstrați dovada de returnare până când primiți confirmarea că vi s-a făcut rambursarea. Vi se va rambursa suma în termen de 28 zile prin metoda de plată pe care ați folosit-o în momentul plasării comenzii.
  • Dacă nu mai aveți nota de retururi, vă rugăm să ne contactați pentru a vă putea ajuta.

    Articolele care nu sunt returnate în conformitate cu politica de mai sus ar putea să nu fie rambursate sau ar putea fi rambursate la ultimul preț/prețul curent sau ar putea fi reținute de către Next.


    Da, nu oferim retururi gratuite în acest moment. Taxele poștale trebuie achitate de către expeditor și nu vor fi rambursate de către Next.


    Ne pare rău, nu oferim un serviciu de schimb valutar. Totuși, puteți returna orice articol necorespunzător contra rambursului integral, conform 'Politicii de Retururi' și puteți plasa o comandă nouă pentru articolul(ele) dorit.


    Când îmi voi primi rambursarea?

    Imediat ce retururile ajung la depozitul nostru, acestea vor fi rambursate automat în termen de 28 zile (de la ziua în care ați trimis coletul dvs. de returnare) prin metoda de plată folosită pentru comandă.

    Veți primi un e-mail de confirmare atunci când articolul a fost rambursat. Dacă ați plătit prin card, asigurați-vă că verificați extrasul de cont începând de la data comenzii, întrucât rambursul poate apărea în data comenzii.

    Dacă ați plătit utilizând altă metodă de plată, contactați furnizorul/prestatorul de plăți pentru a găsi rambursarea.


    Nu am primit rambursarea

    Veți primi un e-mail de confirmare atunci când articolul a fost rambursat. Dacă ați plătit cu card, asigurați-vă că verificați extrasul de cont de la data comenzii, deoarece rambursarea dvs. poate fi afișată în funcție de data comenzii.

    Dacă ați efectuat plata inițială cu un card expirat sau anulat, contactați banca. Rambursarea va fi întotdeauna procesată pe baza metodei inițiale de plată și nu poate fi trimisă pe alt card.

    Dacă ați plătit utilizând altă metodă de plată, contactați furnizorul/prestatorul de plăți pentru a găsi rambursarea.

    Vă rugăm păstrați numărul de identificare al returului până când primiți rambursarea - vi se poate solicita să-l furnizați dacă nu am primit articolul (articolele). Dacă nu ați utilizat eticheta noastră de retur gratuit sau un serviciu de curierat pentru retur și aveți doar o recipisă poștală, vă rugăm să faceți o reclamație direct la serviciul poștal.


    Mi-am pierdut nota de retururi.

    Nu vă faceți griji dacă nu mai aveți nota de returnare care a fost inclusă în pachetul dvs., vă putem trimite una nouă prin e-mail. Trebuie să returnați articolele împreună cu nota de returnare, pentru a evita orice probleme la procesarea rambursării.


    Dacă aveți o întrebare, suntem disponibili pentru a vă ajuta instantaneu prin chat live. Vă rugăm apăsați pe link-ul de mai jos pentru a începe.



    Dacă doriți să discutați cu cineva din echipa noastră, vă rugăm să ne sunați. Linile noastre sunt deschise 24 ore pe zi, 7 zile pe săptămână.

    Telefon:

    312295060

    Ne puteți găsi și pe social media.

    Am o reclamație

    Dacă nu sunteți mulțumit de produsele sau serviciile noastre, dorim să ne anuțați.

    Întotdeauna vrem să facem lucrurile bine, așa că vă rugăm să ne contactați folosind metodele de mai jos:

    Sunați-ne; liniile noastre sunt deschise 24 ore pe zi, 7 zile pe săptămână

    Trimiteți-ne un email la International_Complaints@nextdirect.com

    Vă rugăm să includeți numele dvs., adresa și numărul de telefon, astfel încât să putem lua legătura cu dvs. cât mai curând posibil.

    Plângeri financiare

    În eventualitatea improbabilă ca noi să nu putem rezolva reclamația dvs. în mod direct, aveți dreptul de a vă adresa pentru rezolvare către platforma online a Uniunii Europene, Online Dispute Resolution Platform, la adresa de email http://ec.europa.eu/odr. Dacă decideți să utilizați acest serviciu, vă rugăm să folosiți următoarea adresă de email a Next la completarea formularului ODR@next.co.uk.

    Informații referitoare la sediul principal

    Adresa:

    Next Retail LTD

    Desford Road

    Enderby

    Leicester

    LE19 4AT

    Marea Britanie

    Telefon: 312295060

    Număr de înregistrare al Companiei: 4521150.

    Număr înregistrare TVA: 179 7658 90.

    Autorizată și reglementată de Autoritatea Financiară din Marea Britanie pentru activitatea de vânzare către cosnumator.

    Directori:

    Lord Wolfson din Aspley Guise

    Amanda James

    Jane Shields

    Secretar al companiei: S.L Anderson


    Plăţi

    Puteți utiliza orice tip de plată listat mai jos:

    Visa, Mastercard, American Express, Diners & Maestro.

    Luăm foarte în serios securitatea dvs. și am investit în cea mai recentă tehnologie care criptează informațiile așa cum ne este trimisă.

    Cardurile de credit și de debit trebuie să fie înregistrate la adresa contului. Detaliile cardului sunt verificate de o terță parte, iar bunurile sunt trimise după obținerea autorizației. De asemenea, asigurați-vă că cardul dvs. de plată este configurat de emitentul cardului pentru plăți internaționale.

    Ne pare rău, nu putem accepta plăți de pe un card care urmează să expire în termen de cinci zile de la plasarea comenzii sau a plăților de pe carduri preplătite.

    Cardurile cadou achiziționate în Marea Britanie nu pot fi folosite la nivel internațional.


    Ne pare rău, nu este posibil să plătiți online cu un card cadou. Cardurile cadou pot fi achiziționate și utilizate doar în Marea Britanie.


    Doresc să-mi actualizez datele cardului (cardurilor) salvat(e)

    Mergeți la Contul meu și selectați opțiunea 'Administrați cardurile salvate'. Selectați cardul pe care vreți să-l actualizați și veți vedea ecranul 'Editează Card'.


    Ștergerea unui card salvat

    Mergeți la Contul meu și selectați opțiunea 'Administrați cardurile salvate'. Alegeți cardul pe care doriți să-l ștergeți și selectați opțiunea 'Șterge card' Cardul va fi șters imediat din contul dvs.


    Nu pot efectua o plată

    Unele bănci solicită verificări de siguranță suplimentare înainte de a permite procesarea unei plăți cu cardul. Dacă vi se respinge cardul la ieșire, vă rugăm să vă contactați direct banca iar aceasta vă va îndruma în continuare. De asemenea, asigurați-vă că cardul dvs. de plată este configurat de emitentul cardului pentru plăți internaționale.


    Plata mea a fost procesată?

    Verificați dacă ați primit de la noi un email de confirmare a comenzii. Acest lucru ar trebui trimis imediat ce plasați comanda.

    Dacă nu ați primit un email de confirmare a comenzii după o oră, anunțați-ne și noi vom verifica statusul plății pentru dvs.


    Dacă nu mai locuiți în UK și trebuie să faceți o plată în contul Next UK, puteți face asta via online banking. Vă rugăm vizitați https://help.next.co.uk/Section.aspx?ItemId=10389 pentru mai multe informații.


    Dacă aveți o întrebare, suntem disponibili pentru a vă ajuta instantaneu prin chat live. Vă rugăm apăsați pe link-ul de mai jos pentru a începe.



    Dacă doriți să discutați cu cineva din echipa noastră, vă rugăm să ne sunați. Linile noastre sunt deschise 24 ore pe zi, 7 zile pe săptămână.

    Telefon:

    312295060

    Ne puteți găsi și pe social media.

    Am o reclamație

    Dacă nu sunteți mulțumit de produsele sau serviciile noastre, dorim să ne anuțați.

    Întotdeauna vrem să facem lucrurile bine, așa că vă rugăm să ne contactați folosind metodele de mai jos:

    Sunați-ne; liniile noastre sunt deschise 24 ore pe zi, 7 zile pe săptămână

    Trimiteți-ne un email la International_Complaints@nextdirect.com

    Vă rugăm să includeți numele dvs., adresa și numărul de telefon, astfel încât să putem lua legătura cu dvs. cât mai curând posibil.

    Plângeri financiare

    În eventualitatea improbabilă ca noi să nu putem rezolva reclamația dvs. în mod direct, aveți dreptul de a vă adresa pentru rezolvare către platforma online a Uniunii Europene, Online Dispute Resolution Platform, la adresa de email http://ec.europa.eu/odr. Dacă decideți să utilizați acest serviciu, vă rugăm să folosiți următoarea adresă de email a Next la completarea formularului ODR@next.co.uk.

    Informații referitoare la sediul principal

    Adresa:

    Next Retail LTD

    Desford Road

    Enderby

    Leicester

    LE19 4AT

    Marea Britanie

    Telefon: 312295060

    Număr de înregistrare al Companiei: 4521150.

    Număr înregistrare TVA: 179 7658 90.

    Autorizată și reglementată de Autoritatea Financiară din Marea Britanie pentru activitatea de vânzare către cosnumator.

    Directori:

    Lord Wolfson din Aspley Guise

    Amanda James

    Jane Shields

    Secretar al companiei: S.L Anderson


    Contul meu

    Este foarte ușor să creați un cont, apăsați pe 'Contul meu' și selectați 'Clienți noi' pentru a vă introduce datele personale. Rețineți că nu vă puteți înscrie cucaracterele românești, vă puteți înregistra numai cu caractere englezești standard.

    Asigurați-vă că contul dvs. este înregistrat în nume propriu, iar adresa de livrare se potrivește cu adresa de facturare a cardului dvs. de credit sau de debit.


    Vă rugăm accesaţi 'Contul meu', introduceţi-vă adresa de email și parola pe care le-ați folosit când ați deschis contul și apăsați 'Autentificare'.

    Este ușor să vă uitați parola. Dacă nu vă puteți reaminti parola, apăsați pe 'Parolă uitată' și urmați instrucțiunile.

    Vom crea pentru dvs. o parolă temporară care vă va fi trimisă pe adresa de email înregistrată.

    Pentru a face parola mai sigură:

  • Combinați litere, cifre și simboluri
  • Utilizați combinații sau caractere care nu sunt în dicționar
  • Creați o parolă lungă. Next permite parolelor să aibă o lungime de 6-12 caractere, cu cât parola este mai lungă, cu atât este mai sigură.
  • Utilizați cuvinte și fraze care sunt greu de ghicit de către alții.
  • Evitați să vă folosiți numele sau data nașterii
  • Nu folosiţi secvenţe de caractere şi nu le repetaţi. De exemplu: '12345678' sau 'qwerty'

  • Vă puteți modifica adresa, numărul de telefon și adresa de email în contul dvs. apăsând pe 'Contul meu' și apoi pe 'Editează detaliile'.

    Asigurați-vă doar că vă modificați detaliile înainte de a plasa o comandă, dacă v-ați mutat de curând.

    Întrucât noi procesăm repede comenzile, nu vă putem schimba adresa după ce ați plasat o comandă. Comenzile plasate înainte de a vă actualiza detaliile vor fi expediate pe adresa indicată în emailul de confirmare.

    Dacă doriți să vă schimbați numele din cont, vă rugăm să ne contactați.


    Dacă nu vă puteți reaminti parola, apăsați pe 'Parolă uitată' și urmați instrucțiunile. Vom crea pentru dvs. o parolă temporară care vă va fi trimisă pe adresa de email înregistrată.

    Dacă introduceți de 3 ori o parolă incorectă, veți fi rugat să introduceți un cod unic afișat pe ecran, pentru a continua.


    Cum îmi pot schimba parola?

    Autentificați-vă în 'Contul Meu' și selectați link-ul 'Resetează parola'.

    Vom crea pentru dvs. o parolă temporară care vă va fi trimisă pe adresa de email înregistrată.


    Închiderea contului meu

    Ne pare într-adevăr rău să aflăm că doriți să vă închideți contul. Vă rugăm să vă asigurați că ați primit toate comenzile și toate rambursările restante înainte de a ne contacta pentru a face asta pentru dvs.


    Dacă doriți să actualizați informațiile de marketing pe care le primiți de la noi, trebuie doar să vă conectați la 'Contulk Meu', bifați/debifați caseta după "Preferință de comunicare" și apăsați "Actualizare".

    De asemenea, vă puteți dezabona în partea de jos a unui e-mail promoțional recent. Trebuie doar să faceți clic pe linkul "Anulați" și să selectați "Dezabonare".

    Dacă vă dezabonați de la e-mailurile noastre de marketing, nu veți primi informații despre cele mai recente oferte, reduceri și când soldurile următoare ale Next vor fi pe site-ul nostru.

    S-ar putea să dureze câteva zile pentru ca înregistrările noastre să fie actualizate, prin urmare, vă rugăm să nu vă faceți griji dacă primiți e-mailuri în acest interval de timp.


    Ce este dreptul la ștergere?

    Dreptul de a fi uitat este un drept prevăzut în Regulamentul General privind Protecția Datelor - RGPD, care permite unei persoane fizice să solicite ștergerea sau îndepărtarea informațiilor sale personale, acolo unde nu există un motiv pentru continuarea procesării acestora.

    Dacă vă exercitați dreptul de a fi uitat, vi se va solicita să furnizați din nou informațiile personale, dacă veți dori să deschideți un cont.

    Dacă doriți să cumpărați de la noi și doriți să nu mai primiți informări de marketing, puteți lăsa contul deschis și vă puteți modifica preferințele de contact astfel:

  • Autentificâdu-vă în Contul Meu cu parola dvs.
  • Selectând Modifică Detalii
  • Selectând Detalii de Contact
  • Puteți administra multe din preferințele contului dvs. atunci când vă autentificați în contul de pe website-ul Next.

    Dacă nu doriți să mai primiți cărți, puteți face asta contactând echipa Servicii Clienți la 0312295060* care va fi în măsură să vă ajute în continuare.

    Echipa Servicii Clienți vă poate ajuta și în cazul în care doriți să vă închideți contul.

    *Pentru tarifele convorbirii vă rugăm să vă contactați furnizorul de servicii.


    Cum solicit ștergerea informațiilor mele personale?

    Dreptul de a-ți fi șterse datele nu poate fi aplicat acolo unde există un motiv pentru care avem nevoie să continuăm să reținem sau să procesăm informațiile tale personale; totuși, dacă întrunești criteriile următoare vom elimina informațiile personale care fac posibilă identificarea persoanei din bazele noastre operaționale de date:

  • Plățile pentru orice solduri neachitate și/sau comenzi trebuie să fie efectuate și confirmate
  • Trebuie să nu existe comenzi așteptând să fie sau în curs de a fi livrate
  • Vă rugăm să țineți cont de faptul că dacă vă ștergem datele personale, acest lucru nu va elimina căutările sau actualizările privind creditul care ar fi putut fi făcute în dosarul dumneavoastră de credit, întrucât acestea sunt menținute de agenții terțe părți care oferă referințe privind creditele; totuși, vom informa agențiile care oferă referințe privind creditele că vi s-a închis contul.

    Dacă totuși doriți să vi se șteargă informațiile personale, trebuie să completați formularul de cerere pe care îl puteți tipări acum apăsând aici sau luând legătura cu echipa Serviciului Clienți la 0312295060* care vă poate trimite formularul. După ce primim cererea ta, vom evalua dacă suntem în măsură să-ți ștergem definitiv datele sau să eliminăm datele tale personale din bazele noastre de date operaționale.

    Plata oricăror sume nerezolvate poate fi făcută în orice moment; nu solicităm o cerere în avans pentru ca informațiile personale să fie șterse; totuși, ștergerea datelor ar putea dura mai mult dacă așteptăm să primim orice plată. Contul tău va fi, de asemenea, închis ca parte a procesului de ștergere a datelor personale.

    Poți trimite cererea ta prin poștă la:

    Poți trimite acest formular prin poștă la:

    Next Retail Ltd

    Gedding Road

    Leicester

    LE5 5DW

    Sau poți trimite formularul prin email la:

    RTBF@next.co.uk

    După primirea formularului completat, te vom contacta în 30 zile pentru a te înștiința asupra rezultatului evaluării noastre și pentru a-ți confirma ce acțiune vom întreprinde în continuare.

    *Pentru tarifele convorbirii vă rugăm să vă contactați furnizorul de servicii.


    Cum veți elimina informațiile mele personale?

    Procesul de eliminare a informațiilor tale personale va fi de a le șterge din datele noastre de baze operaționale și de a plasa o copie într-o locație sigură. Accesul la informațiile tale personale este controlat și limitat de Ofițerul pentru Protecția Datelor, și pot fi păstrate pentru o perioadă maximă de 6 ani după ce contul a fost închis, după care va fi ștearsă permanent din toate înregistrările noastre.

    Plasarea informațiilor tale personale într-o locație sigură ne va împiedica să putem recunoaște cine ești și ne va opri să folosim sau să procesăm informațiile tale personale în viitor; totuși, vom putea să te contactăm în cazul în care există o cerere legală pentru aceasta, de ex., un articol pe care l-ai comandat de la noi a fost rechemat din motive de grijă cu privire la sănătate și siguranță sau dacă tu dorești să ne contactezi cu o întrebare sau o reclamație.

    Înainte de a putea plasa informațiile tale personale într-o locație sigură, toate sumele restante trebuie să fie stinse, toate comenzile trebuie să fi fost executate și, dacă ai un cont, acesta este închis.

    Plata oricăror sume restante și închiderea contului poate fi făcută în orice moment; noi nu solicităm înainte cererea ta de a-ți fi șterse datele; totuși, ar putea dura mai mult să-ți ștergem datele dacă aștepți să fie primită orice plată sau să-ți fie închis contul.


    Cțt timp va dura?

    Odată ce am primit solicitarea scrisă, noi vă vom contacta în termen de 30 zile pentru a confirma recepționarea solicitării și începerea procesului; totuși, scopul nostru este vă scriem mai rapid decât atât.

    În confirmările pe care le trimitem, noi vă vom anunța cât timp va dura până când vom procesa solicitarea.

    Înainte de a putea plasa informațiile tale personale într-o locație sigură, toate sumele restante trebuie să fie stinse, toate comenzile trebuie să fi fost executate și, dacă ai un cont, acesta este închis.

    Plata oricăror sume restante și închiderea contului poate fi făcută în orice moment; noi nu solicităm înainte cererea ta de a-ți fi șterse datele; totuși, ar putea dura mai mult să-ți ștergem datele dacă aștepți să fie primită orice plată sau să-ți fie închis contul.


    Ce informații aveți despre mine care pot fi șterse?

    Când te-ai înregistrat la noi am luat unele detalii personale de la tine inclusiv numele, adresa, adresa de email înregistrată și numărul de telefon pentru a verifica cine ești și, dacă ai deschis un cont cu o facilitate de credit, pentru a face o verificare a creditului.

    În perioada cât ești înregistrat la noi, este necesar să-ți menținem informațiile personale pentru a-ți trimite mesaje de marketing și pentru a executa ordinele plasate de tine.

    Este important de notat, dacă îți exerciți dreptul de a-ți fi șterse datele, aceasta nu va elimina nicio căutare a informațiilor privind creditele sau actualizări care au fost efectuate la dosarul tău de credit, întrucât acestea sunt menținute de agenții terțe parți pentru informații privind creditele.


    Dacă aveți o întrebare, suntem disponibili pentru a vă ajuta instantaneu prin chat live. Vă rugăm apăsați pe link-ul de mai jos pentru a începe.



    Dacă doriți să discutați cu cineva din echipa noastră, vă rugăm să ne sunați. Linile noastre sunt deschise 24 ore pe zi, 7 zile pe săptămână.

    Telefon:

    312295060

    Ne puteți găsi și pe social media.

    Am o reclamație

    Dacă nu sunteți mulțumit de produsele sau serviciile noastre, dorim să ne anuțați.

    Întotdeauna vrem să facem lucrurile bine, așa că vă rugăm să ne contactați folosind metodele de mai jos:

    Sunați-ne; liniile noastre sunt deschise 24 ore pe zi, 7 zile pe săptămână

    Trimiteți-ne un email la International_Complaints@nextdirect.com

    Vă rugăm să includeți numele dvs., adresa și numărul de telefon, astfel încât să putem lua legătura cu dvs. cât mai curând posibil.

    Plângeri financiare

    În eventualitatea improbabilă ca noi să nu putem rezolva reclamația dvs. în mod direct, aveți dreptul de a vă adresa pentru rezolvare către platforma online a Uniunii Europene, Online Dispute Resolution Platform, la adresa de email http://ec.europa.eu/odr. Dacă decideți să utilizați acest serviciu, vă rugăm să folosiți următoarea adresă de email a Next la completarea formularului ODR@next.co.uk.

    Informații referitoare la sediul principal

    Adresa:

    Next Retail LTD

    Desford Road

    Enderby

    Leicester

    LE19 4AT

    Marea Britanie

    Telefon: 312295060

    Număr de înregistrare al Companiei: 4521150.

    Număr înregistrare TVA: 179 7658 90.

    Autorizată și reglementată de Autoritatea Financiară din Marea Britanie pentru activitatea de vânzare către cosnumator.

    Directori:

    Lord Wolfson din Aspley Guise

    Amanda James

    Jane Shields

    Secretar al companiei: S.L Anderson


    Cumpărături cu Next

    Trebuie să aveți cont la Next pentru a plasa o comandă. Dacă sunteți un client existent, puteți introduce adresa de e-mail și parola înregistrate pentru a vă autentifica înainte de a începe comanda.

    Pentru a plasa o comandă, apăsați pe un articol, selectați dimensiunea și apăsați pe "Adăugați în coș". Dacă știți numărul articolului, îl puteți introduce în caseta de căutare sau puteți folosi opțiunea noastră 'Quickshop' option. De asemenea, puteți căuta categoriile noastre utilizând meniurile derulante din partea de sus a paginii.

    După ce ați terminat cumpărăturile, trebuie doar să selectați "Mergeți la validare" din geanta de cumpărături.

    Dacă nu aveți un cont Next, nu vă faceți griji - puteți crea unul la validare.

    Puteți apoi alege metoda de plată și finaliza comanda.

    Vom trimite o confirmare prin e-mail la adresa dvs. de e-mail înregistrată odată ce comanda a fost acceptată; acest lucru poate dura câteva ore până îl primiți. Nu uitați să verificați și folderul de junk/spam!

    Dacă doriți să plasați comanda prin telefon, suntem aici 24 ore pe zi, 7 zile pe săptămână. Putem lua doar comenzi prin telefon, care vor fi plătite cu un card de credit sau de debit. Adresa de facturare a cardului dvs. de credit sau de debit trebuie să se potrivească cu adresa dvs. de livrare.


    Nu pot finaliza comanda

    Dacă nu reușiți să continuați la validare, vă rugăm să verificați dacă în geanta dvs. de cumpărături nu există articole "Lichidate". Pur și simplu eliminați acestea înainte de a continua să plasați comanda. Ne pare foarte rău, nu puteți pre-comanda sau rezerva articole în acest moment.


    Pot modifica o comandă?

    Noi procesăm rapid comenzile astfel încât produsele dvs. să sosească cât mai curând posibil. Aceasta înseamnă că nu putem schimba comanda dvs. după ce ați plasat-o.

    Singura excepție este dacă doriți să anulați un articol care este întârziat. Vă rugăm să ne contactați și vă putem ajuta în acest sens.

    Când primiți comanda dvs., vă rugăm să aruncați o privire la articolele respective. Dacă tot credeți că nu sunt potrivite, returnați-le la noi pentru o rambursare completă folosind metoda preferată de dvs. Vă rugăm rețineți că taxele poștale trebuie achitate de către expeditor și nu vor fi rambursate de către Next.


    Puteți salva articolele din coșul dvs. folosind butonul salvează pentru mai târziu. Această caracteristică este exclusivă pentru articolele la preț întreg. Salvează pentru mai târziu nu este disponibil în perioadele de reduceri.


    Din timp în timp, trimitem clienților coduri promoționale. Pentru a obține reducerea, introduceți codul în caseta „Cod Promoțional” la finalizarea comenzii Codul este alcătuit dintr-o combinație de litere și cifre.

    Dacă codul promoțional nu funcționează, vă rugăm să vă asigurați că a fost introdus corect. Toate codurile promoționale trebuie introduse cu litere majuscule, exact așa cum apar în broșura noastră, pe cardul promoțional sau în email. Reducerea promoțională va fi aplicată imediat, înainte de plată.

    Toate condițiile și datele de expirare pentru orice promoție curentă pot fi găsite în 'Termene și Condiții'.


    Ne pare rău, nu este posibil să vedeți istoricul comenzilor în contul dvs. Trebuie doar să verificați e-mailul de confirmare a comenzii; aceasta va afișa toate articolele pe care le-ați comandat și data estimată a livrării.

    Dacă nu ați primit un e-mail de confirmare în termen de 24ore de la plasarea comenzii dvs., dar ați fost taxat, vă rugăm să ne anunțați și putem verifica acest lucru.


    Comanda mea a fost procesată?

    Dacă nu sunteți sigur dacă a fost procesată comanda dvs., verificați dacă ați primit de la noi un e-mail de confirmare a comenzii. Acest lucru ar trebui trimis imediat ce plasați comanda.

    Dacă după o oră nu ați primit un e-mail de confirmare, anunțați-ne și vom verifica acest lucru pentru dvs.


    Dacă un stoc viitor pentru un articol este așteptat, o dată estimată va fi afișată în meniul derulant, de exemplu 'Comandați acum pentru livrare în 1-2 săptămâni'.

    Site-ul nostru este actualizat în mod regulat cu cele mai noi articole pe măsură ce stocul devine disponibil. De ce să nu găsiți o alternativă excelentă?


    Ne pare rău, nu este posibil să comandați un catalog sau o broșură. Puteți achiziționa online gama noastră extinsă de produse.

    Trimitem din când în când informații de marketing, deci vă rugăm să verificați că v-ați abonat să le primiți, mergând în 'Contul Meu'.


    Conform Regulamentului din Contractul de Client 2013 aveți dreptul de a anula și returna comanda dumneavoastră. Dacă doriți să anulați/returnați comanda dumneavoastră, trebuie să ne înștiințați în 14 zile (începând cu ziua după ziua când ați primit produsele). Din acel moment aveți la dispoziție 14 zile pentru a returna produsele.

    Vă rugăm să rețineți că dreptul dvs. de anulare nu se aplică pentru anumite produse vândute de noi, vă rugăm consultaţi termenele şi condiţiile pentru mai multe informaţii.

    Trebuie să ne înștiințați de returnare în 14 zile de la data primirii. Produsele trebuie să fie într-o stare perfectă fără semme de folosire.

    Ne puteți informa contactându-ne prin email.

    Produsele trebuie returnate în ambalajul original, dacă este posibil în 14 zile de la data la care ne-ați informat că doriți să anulați comanda.

    *Liniile sunt disponibile: 24 ore, 7 zile pe săptămână.


    Dacă aveți o întrebare, suntem disponibili pentru a vă ajuta instantaneu prin chat live. Vă rugăm apăsați pe link-ul de mai jos pentru a începe.



    Dacă doriți să discutați cu cineva din echipa noastră, vă rugăm să ne sunați. Linile noastre sunt deschise 24 ore pe zi, 7 zile pe săptămână.

    Telefon:

    312295060

    Ne puteți găsi și pe social media.

    Am o reclamație

    Dacă nu sunteți mulțumit de produsele sau serviciile noastre, dorim să ne anuțați.

    Întotdeauna vrem să facem lucrurile bine, așa că vă rugăm să ne contactați folosind metodele de mai jos:

    Sunați-ne; liniile noastre sunt deschise 24 ore pe zi, 7 zile pe săptămână

    Trimiteți-ne un email la International_Complaints@nextdirect.com

    Vă rugăm să includeți numele dvs., adresa și numărul de telefon, astfel încât să putem lua legătura cu dvs. cât mai curând posibil.

    Plângeri financiare

    În eventualitatea improbabilă ca noi să nu putem rezolva reclamația dvs. în mod direct, aveți dreptul de a vă adresa pentru rezolvare către platforma online a Uniunii Europene, Online Dispute Resolution Platform, la adresa de email http://ec.europa.eu/odr. Dacă decideți să utilizați acest serviciu, vă rugăm să folosiți următoarea adresă de email a Next la completarea formularului ODR@next.co.uk.

    Informații referitoare la sediul principal

    Adresa:

    Next Retail LTD

    Desford Road

    Enderby

    Leicester

    LE19 4AT

    Marea Britanie

    Telefon: 312295060

    Număr de înregistrare al Companiei: 4521150.

    Număr înregistrare TVA: 179 7658 90.

    Autorizată și reglementată de Autoritatea Financiară din Marea Britanie pentru activitatea de vânzare către cosnumator.

    Directori:

    Lord Wolfson din Aspley Guise

    Amanda James

    Jane Shields

    Secretar al companiei: S.L Anderson

    Termene și condiții

    Termeni și condiții

    Confirmă schimbarea țării

    Sunteți sigur că doriți să părăsiți acest site web?

    Dacă părăsiți acest site web
    vei pierde coşul de cumpărături şi conţinutul său.

    Anulare