Dați click aici pentru a folosi site-ul nostru cu mai mult suport pentru accesibilitate, de exemplu cititoare de ecran

NEXTDIRECT

ÎF

Următorul document subliniază întrebările și răspunsurile de pe site-ul next.
Întrebări și răspunsuri

Facem tot posibilul să reducem efectul Brexit-ului. Nu se percep taxe vamale suplimentare. Vă puteți aștepta la aceleași servicii foarte bune și produse excelente.

Online, magazinul este deschis ca de obicei:  Pe măsură ce situația privind Coronavirusul continuă să se schimbe, facem eforturi pentru a asigura siguranța tuturor, în timp ce continuăm să oferim cele mai bune servicii posibile. Am introdus măsuri suplimentare de siguranță pentru a proteja personalul depozitului și pentru a ne asigura că acesta operează într-un mediu sigur.

CUM DESCHID UN CONT?

Este foarte ușor să creați un cont, apăsați pe 'Contul meu' și selectați 'Clienți noi' pentru a vă introduce datele personale. Vă rugăm să rețineți că puteți utiliza caractere standard ale limbii engleze pentru a vă înregistra.

Asigurați-vă că contul dvs. este înregistrat în nume propriu, iar adresa de livrare se potrivește cu adresa de facturare a cardului dvs. de credit sau de debit.

AUTENTIFICARE ÎN CONTUL MEU

Vă rugăm accesaţi 'Contul meu', introduceţi-vă adresa de email și parola pe care le-ați folosit când ați deschis contul și apăsați 'Autentificare'.

Este ușor să vă uitați parola. Dacă nu vă puteți reaminti parola, apăsați pe 'Parolă uitată' și urmați instrucțiunile.

Vom crea pentru dvs. o parolă temporară care vă va fi trimisă pe adresa de email înregistrată.

Pentru a face parola mai sigură:

  • Combinați litere, cifre și simboluri
  • Utilizați combinații sau caractere care nu sunt în dicționar
  • Creați o parolă lungă. Next permite parolelor să aibă o lungime de 6-12 caractere, cu cât parola este mai lungă, cu atât este mai sigură.
  • Utilizați cuvinte și fraze care sunt greu de ghicit de către alții.
  • Evitați să vă folosiți numele sau data nașterii
  • Nu folosiţi secvenţe de caractere şi nu le repetaţi. De exemplu: '12345678' sau 'qwerty'
  • ACTUALIZAREA DETALIILOR MELE

    Vă puteți modifica adresa, numărul de telefon și adresa de email în contul dvs. apăsând pe 'Contul meu' și apoi pe 'Editează detaliile'.

    Asigurați-vă doar că vă modificați detaliile înainte de a plasa o comandă, dacă v-ați mutat de curând.

    Întrucât noi procesăm repede comenzile, nu vă putem schimba adresa după ce ați plasat o comandă. Comenzile plasate înainte de a vă actualiza detaliile vor fi expediate pe adresa indicată în emailul de confirmare.

    MI-AM UITAT PAROLA

    Dacă nu vă puteți reaminti parola, apăsați pe 'Parolă uitată' și urmați instrucțiunile. Vom crea pentru dvs. o parolă temporară care vă va fi trimisă pe adresa de email înregistrată.

    Dacă introduceți de 3 ori o parolă incorectă, veți fi rugat să introduceți un cod unic afișat pe ecran, pentru a continua.

    Vă rugăm să notați: Dacă nu ați plasat o comandă în ultimele 12 luni, vi se va solicita să deschideți un cont nou, înregistrându-vă 'aici'

    ACTUALIZAREA PAROLEI MELE

    Cum îmi pot schimba parola?

    Autentificați-vă în 'Contul Meu' și selectați link-ul 'Resetează parola'.

    Vom crea pentru dvs. o parolă temporară care vă va fi trimisă pe adresa de email înregistrată.

    AJUTOR CU CONTUL MEU

    Închiderea contului meu

    Ne pare într-adevăr rău să aflăm că doriți să vă închideți contul. Vă rugăm să vă asigurați că ați primit toate comenzile și toate rambursările restante înainte de a ne contacta pentru a face asta pentru dvs.

    VREAU SĂ MODIFIC INFORMAȚIILE DE MARKETING PE CARE LE PRIMESC

    Dacă doriți să actualizați informațiile de marketing pe care le primiți de la noi, trebuie doar să vă conectați la 'Contulk Meu', bifați/debifați caseta după "Preferință de comunicare" și apăsați "Actualizare".

    De asemenea, vă puteți dezabona în partea de jos a unui e-mail promoțional recent. Trebuie doar să faceți clic pe linkul "Anulați" și să selectați "Dezabonare".

    Dacă vă dezabonați de la e-mailurile noastre de marketing, nu veți primi informații despre cele mai recente oferte, reduceri și când soldurile următoare ale Next vor fi pe site-ul nostru.

    S-ar putea să dureze câteva zile pentru ca înregistrările noastre să fie actualizate, prin urmare, vă rugăm să nu vă faceți griji dacă primiți e-mailuri în acest interval de timp.

    PLASAREA UNEI COMENZI

    Trebuie să aveți cont la Next pentru a plasa o comandă. Dacă sunteți un client existent, puteți introduce adresa de e-mail și parola înregistrate pentru a vă autentifica înainte de a începe comanda.

    Pentru a plasa o comandă, apăsați pe un articol, selectați dimensiunea și apăsați pe "Adăugați în coș". Dacă știți numărul articolului, îl puteți introduce în caseta de căutare sau puteți folosi opțiunea noastră 'Quickshop' option. De asemenea, puteți căuta categoriile noastre utilizând meniurile derulante din partea de sus a paginii.

    După ce ați terminat cumpărăturile, selectați 'Mergi la Validare' din coșul de cumpărături.

    Dacă nu aveți un cont Next, nu vă faceți griji - puteți crea unul la validare.

    Puteți apoi alege metoda de plată și finaliza comanda.

    Vom trimite un email de confirmare la adresa de email înregistrată imediat ce comanda a fost primită, poate dura câteva ore până îl primiți. Amintiți-vă să verificați și folderul junk și spam!

    dacă doriți să plasați o comandă prin telefonm suntem aici 24 ore pe zi. Vă rugăm să notați că putem primi comenzi prin telefon doar dacă achitați cu card de debit sau de credit. Adresa de facturare a cardului dvs. de credit sau de debit trebuie să se potrivească cu adresa dvs. de livrare.

    VERIFICARE

    Nu pot finaliza comanda

    Dacă nu reușiți să continuați la validare, vă rugăm să verificați dacă în geanta dvs. de cumpărături nu există articole "Lichidate". Pur și simplu eliminați acestea înainte de a continua să plasați comanda. Ne pare foarte rău, nu puteți pre-comanda sau rezerva articole în acest moment.

    IMI MODIFIC COMANDA

    Pot modifica o comandă?

    Noi procesăm rapid comenzile astfel încât produsele dvs. să sosească cât mai curând posibil. Aceasta înseamnă că nu putem schimba comanda dvs. după ce ați plasat-o.

    Singura excepție este dacă doriți să anulați un articol care este întârziat. Vă rugăm să ne contactați și vă putem ajuta în acest sens.

    Când primiți comanda dvs., vă rugăm să aruncați o privire la articolele respective. Dacă tot credeți că nu sunt potrivite, returnați-le la noi pentru o rambursare completă folosind metoda preferată de dvs. Vă rugăm rețineți că taxele poștale trebuie achitate de către expeditor și nu vor fi rambursate de către Next.

    SALVEZ COȘUL DE CUMPĂRĂTURI

    Puteți salva articolele din coșul dvs. folosind butonul salvează pentru mai târziu. Această caracteristică este exclusivă pentru articolele la preț întreg. Salvează pentru mai târziu nu este disponibil în perioadele de reduceri.

    CODURI PROMOȚIONALE

    Din timp în timp, trimitem clienților coduri promoționale. Pentru a obține reducerea, introduceți codul în caseta „Cod Promoțional” la finalizarea comenzii Codul este alcătuit dintr-o combinație de litere și cifre.

    Dacă codul promoțional nu funcționează, vă rugăm să vă asigurați că a fost introdus corect. Toate codurile promoționale trebuie introduse cu litere majuscule, exact așa cum apar în broșura noastră, pe cardul promoțional sau în email. Reducerea promoțională va fi aplicată imediat, înainte de plată.

    Toate condițiile și datele de expirare pentru orice promoție curentă pot fi găsite în 'Termene și Condiții'.

    ÎMI POT VEDEA COMENZILE ANTERIOARE?

    Ne pare rău, nu este posibil să vedeți istoricul comenzilor în contul dvs. Trebuie doar să verificați e-mailul de confirmare a comenzii; aceasta va afișa toate articolele pe care le-ați comandat și data estimată a livrării.

    Dacă nu ați primit un e-mail de confirmare în termen de 24ore de la plasarea comenzii dvs., dar ați fost taxat, vă rugăm să ne anunțați și putem verifica acest lucru.

    AJUTOR CU O COMANDĂ

    Comanda mea a fost procesată?

    Dacă nu sunteți sigur dacă a fost procesată comanda dvs., verificați dacă ați primit de la noi un e-mail de confirmare a comenzii. Acest lucru ar trebui trimis imediat ce plasați comanda. Dacă după o oră nu ați primit un e-mail de confirmare, anunțați-ne și vom verifica acest lucru pentru dvs.

    ARTICOLUL MEU NU ESTE PE STOC

    Dacă un stoc viitor pentru un articol este așteptat, o dată estimată va fi afișată în meniul derulant, de exemplu 'Comandați acum pentru livrare în 1-2 săptămâni'.

    Între timp, de ce nu vedeți cele mai noi intrări.

    POT COMANDA UN CATALOG SAU O BROȘURĂ?

    Ne pare rău, nu este posibil să comandați un catalog sau o broșură. Puteți achiziționa online gama noastră extinsă de produse.

    Trimitem din când în când informații de marketing, deci vă rugăm să verificați că v-ați abonat să le primiți, mergând în 'Contul Meu'.

    CE METODE DE PLATĂ POT FOLOSI?

    Acceptăm următoarele carduri de credit: Visa, Mastercard, American Express, Diners & Maestro.

    Cardul trebuie să fie înregistrat la adresa de cont.

    Suntem în imposibilitate de a accepta carduri care urmează să expire în următoarele {[# 0]} zile. Detaliile cardului sunt controlate și verificate de către o terță parte și bunurile sunt expediate odată ce a fost obținută autorizația.

    POT PLĂTI CU CARD CADOU?

    Ne pare rău, nu este posibil să plătiți online cu un card cadou. Cardurile cadou pot fi achiziționate și utilizate doar în Marea Britanie.

    AJUTOR CU CARDUL(CARDURILE) SALVATE

    Doresc să-mi actualizez datele cardului (cardurilor) salvat(e)

    Mergeți la 'Contul meu' și selectați opțiunea 'Administrează carduri salvate'. Selectați cardul pe care vreți să-l actualizați și veți vedea ecranul 'Editează Card'.


    Ștergerea unui card salvat

    Mergeți la 'Contul meu' și selectați opțiunea 'Administrează carduri salvate'. Alegeți cardul pe care doriți să-l ștergeți și selectați opțiunea 'Șterge card' Cardul va fi șters imediat din contul dvs.

    AJUTOR CU PLĂȚILE

    Nu pot efectua o plată

    Unele bănci solicită verificări de siguranță suplimentare înainte de a permite procesarea unei plăți cu cardul. Dacă vi se respinge cardul la ieșire, vă rugăm să vă contactați direct banca iar aceasta vă va îndruma în continuare. De asemenea, asigurați-vă că cardul dvs. de plată este configurat de emitentul cardului pentru plăți internaționale.


    Plata mea a fost procesată?

    Verificați dacă ați primit de la noi un email de confirmare a comenzii. Acest lucru ar trebui trimis imediat ce plasați comanda. Dacă nu ați primit un email de confirmare a comenzii după o oră, anunțați-ne și noi vom verifica statusul plății pentru dvs.

    INFORMAȚII IMPORTANTE PENTRU LIVRARE

    Livrare la domiciliu

    Livrarea este momentan gratuită pentru toate comenzile de peste 220 RON. Comenzile sub 220 RON vor fi taxate cu 30 RON livrare per comandă. Livrarea va fi confirmată la finalizare.

    Comanda dvs. va fi livrată normal în 5 - 6 zile lucrătoare. Termenele de livrare vor fi confirmate la pasul final al comenzii.

    Informații suplimentare pentru livrare

    Ne pare rău, livrarea către o adresă diferită față de adresa contului nu este posibilă. Aici sunt incluse adresa locului de muncă, o căsuță poștală sau o adresă din altă țară.

    Vă rugăm să notați că, în cazul în care plasați comenzi multiple într-o perioadă scurtă de timp, acestea ar putea fi ambalate împreună pentru a ne asigura că primiți produsele cât mai rapid posibil.


    Voi plăti taxe vamale?

    Sunteţi responsabili că produsele comandate sunt în conformitate cu legile de import ale statului în care se face livrarea. Condițiile noastre de vânzare pentru clienți din România conțin taxe de livrare plătite. Cu alte cuvinte, suma plătită include și livrarea la adresa specificată precum și toate taxele vamale, taxele și costurile de ridicare normale.


    URMĂRIREA COMENZII MELE

    Vreți să cunoașteți starea actuală a comenzilor și retururilor dvs.? Autentificați-vă în ”Contul Meu” și apăsați pe ”Comenzile mele” pentru a vedea cele mai recente informații de urmărire pentru coletul dvs. Imediat ce comanda este expediată, veți primi prin email un număr de identificare Pentru a vă urmări pachetul apăsați pe link-ul din email și veți fi direcționați spre website-ul curierului. Dacă nu puteți localiza emailul de urmărire, vă rugăm să vă asigurați că ați verificat și folderele spam și junk.

    AM O PROBLEMĂ CU LIVRAREA MEA

    Nu am primit comanda

    Verficați urmărirea online a coletului dvs autentificându-vă în ”Contul Meu” și apăsând pe ”Comenzile mele”. Sau puteți, de asemenea, apăsând pe link=ul din emailul primit de la noi. Dacă pachetul indică a fi fost livrat dar dvs. nu ați primit nimic, vă rugăm să ne informați, iar noi vă putem ajuta.


    Un articol lipsește din coletul meu

    Dac[ un articol lipsește din coletul dvs., ar putea fi întârziat. În acest caz, acesta va fi trimis într-un colet separat după ce la depozitul nostru va fi primit un stoc nou. Vă rugăm să verificați emailul de confirmare a comenzii întrucât articolele întârziate ar trebui să fie marcate cu o dată de livrare presupusă.

    Uneori un articol poate fi trimis separat, de la un depozit diferit. Dacă din pachetul dvs. lipsește un articol, vă rugăm să consultați nota de livrare sau insertul din pachet, întrucât ar trebui să fiți avizat dacă un articol va fi trimis mai târziu. De asemenea, verificați dacă ați primit un al doilea număr de identificare prin email, întrucât aceasta arată că un al doilea colet a fost trimis.

    Dacă primiți un colet avariat, vă rugăm să verificați că toate articolele comandate sunt în interior. Dacă orice articole lipsesc sau sunt deteriorate, vă rugăm să ne contactați cât mai curând posibil pentru a vă putea ajuta.

    Am primit un articol greșit

    Ne pare doarte rău că ați primit articolul greșit/articolul nu era conform descrierii. Vă rugăm să ne contactați cât mai curând posibil pentru a vă putea ajuta în continuare.

    PRODUSE CU DEFECTE

    Am primit un articol cu defecte

    Ne pare rău că ați primit un articol defect. Dacă articolul are un defect vizibil la primire, vă rugăm să ne contactați cu detalii despre defecțiune înainte de a face returul, pentru a vă sfătui cum să acționați.

    Articolul meu s-a deteriorat

    Ne pare foarte rău că articolul dvs. s-a defectat. Vă rugăm să ne contactați cât mai curând posibil cu detalii privind defecțiunea înainte de a face un retur, pentru a vă sfătui cum să acționați.

    INFORMAȚII IMPORTANTE PENTRU RETUR

    Puteţi returna orice obiect nefolosit în 28 zile de la emiterea chitanţei prin poştă, folosind eticheta de returnare de pe spatele notei de expediere. Taxele poștale trebuie să fie plătite de către expeditor și nu vor fi rambursate de către Next (acest lucru nu afectează drepturile dvs. statutare).

    Toate produsele trebuie returnate prin poștă către:

    NEXT PO BOX 1124

    BRADFORD

    BD4 6AU

    ENGLAND

    Dacă nu returnați produsul în intervalul de timp specificat, putem reține produsul și/sau nu vă vom restitui suma plătită sau vă vom restitui la prețul curent sau la ultimul preț de vânzare. Toate produsele cosmetice, produsele de îngrijire și anumite bijuterii pot fi returnate numai dacă acestea prezintă un defect. Dacă un produs are un sigiliu de siguranță, o restituire a sumei sau o preschimbare a produsului nu va fi acordată dacă sigiliul este deteriorat, cu excepția unui produs cu defecte.

    Toate produsele cosmetice, produsele de îngrijire și anumite bijuterii pot fi returnate numai dacă acestea prezintă un defect. În cazul în care un produs are un sigiliu de securitate, o restituire sau un schimb nu va fi posibil dacă sigiliul este rupt, cu excepția cazului în care articolul este defect.

    Când voi fi creditat pentru produsele returnate?

    Produsele vă vor fi rambursate pe card la momentul sosirii la depozitul Next.

    Vă rugăm permiteți 28 zile pentru ca rambursul să apară pe cardul dvs.

    PLĂTESC PENTRU RETURURI?

    Da, nu oferim retururi gratuite în acest moment. Taxele poștale trebuie să fie plătite de către expeditor și nu vor fi rambursate de către Next.

    POT PRESCHIMBA UN PRODUS

    Ne pare rău, nu oferim un serviciu de schimb valutar. Totuși, puteți returna orice articol necorespunzător contra rambursului integral, conform 'Politicii de Retururi' și puteți plasa o comandă nouă pentru articolul(ele) dorit.

    INFORMAȚII PENTRU RAMBURSARE

    Când îmi voi primi rambursarea?

    Imediat ce retururile ajung la depozitul nostru, acestea vor fi rambursate automat în termen de 28 zile (de la ziua în care ați trimis coletul dvs. de returnare) prin metoda de plată folosită pentru comandă.

    Veți primi un e-mail de confirmare atunci când articolul a fost rambursat. Dacă ați plătit cu card, asigurați-vă că verificați extrasul de cont de la data comenzii, deoarece rambursarea dvs. poate fi afișată în funcție de data comenzii.

    Dacă ați plătit utilizând altă metodă de plată, vă rugăm să verificați cu furnizorul/emitentul pentru a localiza rambursul.


    Vă rugăm să permiteți intervalul de timp arătat în tablelul de mai jos pentru a primi suma rambursată, conform metodei inițiale de plată

    Metoda de plată

    Intervale pentru rambursare

    Card de credit/debit

    5 Zile lucrătoare

    Paypal

    3 Zile lucrătoare

    Plată după livrare

    5 Zile lucrătoare

    Klarna

    5 Zile lucrătoare

    Apple Pay

    7 Zile lucrătoare

    Pay24

    5 Zile lucrătoare

    Ideal

    5 Zile lucrătoare

    UCS

    5 Zile lucrătoare

    Yandex

    5 Zile lucrătoare

    Numerar la livrare

    7 Zile lucrătoare

    Nu am primit rambursarea

    Veți primi un e-mail de confirmare atunci când articolul a fost rambursat. Dacă ați plătit cu card, asigurați-vă că verificați extrasul de cont de la data comenzii, deoarece rambursarea dvs. poate fi afișată în funcție de data comenzii.

    Dacă ați efectuat plata inițială cu un card expirat sau anulat, contactați banca. Rambursarea va fi întotdeauna procesată pe baza metodei inițiale de plată și nu poate fi trimisă pe alt card.

    Dacă ați plătit utilizând altă metodă de plată, contactați furnizorul/prestatorul de plăți pentru a găsi rambursarea.

    Vă rugăm păstrați numărul de identificare al returului până când primiți rambursarea - vi se poate solicita să-l furnizați dacă nu am primit articolul (articolele). Dacă nu ați ales un serviciu de urmărire a returului și aveți doar o chitanță poștală, va trebui să depuneți o reclamație direct la serviciul poștal.

    AJUTOR CU RETURURILE

    Mi-am pierdut nota de retururi.

    Nicio grijă dacă nu mai aveți nota de retur sau eticheta care a fost inclusă în pachetul dvs., vă putem trimite alta prin email. Trebuie să returnați articolele împreună cu nota de returnare, pentru a evita orice probleme la procesarea rambursării.

    DETALII DE CONTACT

    Dacă aveți o întrebare, suntem disponibili pentru a vă ajuta instantaneu prin chat live. Vă rugăm apăsați pe link-ul de mai jos pentru a începe.


    Contactează-ne


    Suntem aici pentru suport

    Sună-ne


    Suntem aici să vă ajutăm, dar ar putea dura câteva minute să preluăm apelul.


    Chat-ul este disponibil 24/7 de oriunde!

    Am o reclamație

    Dacă nu sunteți mulțumit de produsele sau serviciile noastre, dorim să ne anuțați.

    Întotdeauna vrem să facem lucrurile bine, așa că vă rugăm să ne contactați folosind metodele de mai jos:

    Trimiteți-ne un email la International_Complaints@nextdirect.com

    Vă rugăm să includeți numele dvs., adresa și numărul de telefon, astfel încât să putem lua legătura cu dvs. cât mai curând posibil.

    MERGI LA TERMENE ȘI CONDIȚII

    Termeni și condiții

    Confirmă schimbarea țării

    Sunteți sigur că doriți să părăsiți acest site web?

    Dacă părăsiți acest site web
    vei pierde coşul de cumpărături şi conţinutul său.

    Anulare

    Vizualizate recent

    Se încarcă...

    Nu există articole vizionate recent pentru afișare. Articolele vor apărea aici după ce le-ați vizionat. Apoi puteți selecta imaginile pentru a revedea articolele.

    Ups, ceva nu a mers bine! Vă rugăm reîncercați