Cum pot returna un articol?

Chat live

Nu sunt complet satisfăcut sau ați comandat dimensiunea/culoarea greșită? Puteți să returnați toate articolele nepurtate (în starea inițială) în termen de 28 zile de la primirea comenzii pentru o rambursare completă. Acest lucru nu afectează drepturile dvs. de a returna articole defecte. De asemenea, cosmeticele, articolele de toaletă, anumite bijuterii și obiectele cu sigiliu de siguranță pot fi returnate numai dacă sunt defecte.

Toate retururile trebuie trimise la adresa de mai jos:

NEXT PO BOX 1124

BRADFORD

BD4 6AU

ENGLAND

Procesul nostru de retururi este simplu, folosiți nota de retururi aflată în coletul dvs. și urmați pașii de mai jos:

  1. Selectați codul cu motivul pentru articolul (articolele) pe care îl returnați.
  2. Desprindeți nota de retururi completată și plasați-o în interiorul coletului cu articolele pe care le returnați (este foarte important întrucât nu putem accepta un retur fără aceasta).
  3. Desprindeți eticheta cu adresa de retur și aplicați-o pe exteriorul pachetului, asigurați-vă că eticheta originală nu mai este vizibilă.
  4. Returnați coletul folosind metoda dvs. preferată. Vă rugăm să notați că nu oferim retururi gratuite. Taxele poștale sunt plătite de către expeditor și nu vor fi rambursate de către Next. Nu puteți returna un articol achiziționat online către un magazin Next.
  5. Păstrați dovada de returnare până când primiți confirmarea că vi s-a făcut rambursarea. Vi se va rambursa suma în termen de 28 zile prin metoda de plată pe care ați folosit-o în momentul plasării comenzii.

Dacă nu mai aveți nota de retururi, vă rugăm să ne contactați pentru a vă putea ajuta.

Articolele care nu sunt returnate în conformitate cu politica de mai sus ar putea să nu fie rambursate sau ar putea fi rambursate la ultimul preț/prețul curent sau ar putea fi reținute de către Next.