Plasarea unei comenzi

Chat live

Trebuie să aveți cont la Next pentru a plasa o comandă. Dacă sunteți un client existent, puteți introduce adresa de e-mail și parola înregistrate pentru a vă autentifica înainte de a începe comanda.

Pentru a plasa o comandă, faceți clic pe un articol, selectați dimensiunea și apăsați pe "Adăugați în coș". Dacă știți numărul articolului, îl puteți introduce în caseta de căutare sau puteți folosi opțiunea noastră 'Quickshop' option. De asemenea, puteți căuta categoriile noastre utilizând meniurile derulante din partea de sus a paginii.

După ce ați terminat cumpărăturile, trebuie doar să selectați "Mergeți la validare" din geanta de cumpărături.

Dacă nu aveți un cont Next, nu vă faceți griji - puteți crea unul la validare.

Puteți apoi alege metoda de plată și finaliza comanda.

Vom trimite o confirmare prin e-mail la adresa dvs. de e-mail înregistrată odată ce comanda a fost acceptată; acest lucru poate dura câteva ore până îl primiți. Nu uitați să verificați și folderul de junk/spam!

Dacă doriți să plasați comanda prin telefon, suntem aici 24 ore pe zi, 7 zile pe săptămână. Putem lua doar comenzi prin telefon, care vor fi plătite cu un card de credit sau de debit. Adresa de facturare a cardului dvs. de credit sau de debit trebuie să se potrivească cu adresa dvs. de livrare.