Nu am primit comanda

Chat live

Verificați urmărirea online a coletului dvs. apăsând pe link-ul primit prin email de la noi. Dacă arată că pachetul a fost livrat dar dvs. nu ați primit nimic, ar trebui ca, mai întâi:

  • Să verificați dacă vreun membru al familiei a semnat pentru colet la adresa dvs.
  • Să verificați în jurul proprietății dvs., coletul ar fi putut fi lăsat într-un loc sigur
  • Verificați dacă v-a fost lăsat o notă de telefon. Dacă nu erați acasă pentru a accepta livrarea, curierul ar trebui să lase o notă cu datele sale de contact și puteți stabili dvs. livrarea

Dacă nu sunteți în măsură să identificați coletul, vă rugăm să ne înștiințați și noi vă putem ajuta.

Dacă un articol este întârziat, acesta va fi trimis într-un colet separat după ce la depozitul nostru va fi primit un stoc nou. Vă rugăm să verificați emailul de confirmare a comenzii întrucât articolele întârziate ar trebui să fie marcate cu o dată de livrare presupusă.

Uneori un articol poate fi trimis separat, de la un depozit diferit. Dacă din coletul dvs. lipsește un articol, vă rugăm să verificați nota de livrare, ar trebui să fiți notificat dacă un articol va fi trimis mai târziu. De asemenea, verificați dacă ați primit un al doilea număr de identificare prin email, întrucât aceasta arată că un al doilea colet a fost trimis.

Dacă nu este așa, vă rugăm să ne contactați cât mai curând posibil pentru a vă putea ajuta.