Nu am primit rambursarea

Chat live

Veți primi un e-mail de confirmare atunci când articolul a fost rambursat.  Dacă ați plătit cu card, asigurați-vă că verificați extrasul de cont de la data comenzii, deoarece rambursarea dvs. poate fi afișată în funcție de data comenzii.

Dacă ați efectuat plata inițială cu un card expirat sau anulat, contactați banca. Rambursarea va fi întotdeauna procesată pe baza metodei inițiale de plată și nu poate fi trimisă pe alt card.

Dacă ați plătit utilizând altă metodă de plată, contactați furnizorul/prestatorul de plăți pentru a găsi rambursarea.

Vă rugăm păstrați numărul de identificare al returului până când primiți rambursarea - vi se poate solicita să-l furnizați dacă nu am primit articolul (articolele). Dacă nu ați ales un serviciu de urmărire a returului și aveți doar o chitanță poștală, va trebui să depuneți o reclamație direct la serviciul poștal.