Detalii de contact

Chat live

Dacă aveți o întrebare, suntem disponibili pentru a vă ajuta instantaneu prin chat live. Faceți clic pe link-ul de mai sus pentru a începe.

Dacă doriți să discutați cu cineva din echipa noastră, vă rugăm să ne sunați. Linile noastre sunt deschise 24 ore pe zi, 7 zile pe săptămână.

Ne puteți găsi și pe social media.

Am o plângere

Dacă nu sunteți mulțumit de produsele sau serviciile noastre, dorim să ne anuțați.

Întotdeauna vrem să facem lucrurile bine, așa că vă rugăm să ne contactați folosind metodele de mai jos:

Sunați-ne; liniile noastre sunt deschise 24 ore pe zi, 7 zile pe săptămână

Trimiteți-ne un email la International_Complaints@nextdirect.com

Vă rugăm să includeți numele dvs., adresa și numărul de telefon, astfel încât să putem lua legătura cu dvs. cât mai curând posibil.

Plângeri financiare

În cazul puțin probabil că nu putem rezolva direct o plângere cu dvs., aveți dreptul să trimiteți litigiul la Platforma UE de soluționare a litigiilor online la http://ec.europa.eu/odr. Dacă decideți să utilizați acest serviciu, utilizați următoarea adresă de e-mail la completarea formularului ODR@next.co.uk.

Informații referitoare la sediul principal

Adresa:

Next Retail LTD

Desford Road

Enderby

Leicester

LE19 4AT

Marea Britanie

Telefon: +44 116 319 7948

Număr de înregistrare al Companiei: 4521150.

Număr înregistrare TVA: 179 7658 90.

Autorizată și reglementată de Autoritatea Financiară din Marea Britanie pentru activitatea de vânzare către cosnumator.

Directori:

Lord Wolfson din Aspley Guise

Amanda James

Michael Law

Jane Shields

Secretar al companiei: S.L Anderson